Cele mai dese întrebări

1. Aceste cărți sunt digitale?

Cărțile Vrăbioiul Năzdrăvan nu sunt digitale, ci tipărite după cele mai înalte standarde ale calității, color, cu coperți tari, făcute manual de echipa noastră, cu maximă dragoste pentru cei mici.

2. Am nevoie de mult timp pentru a personaliza cartea?

Cărțile noastre conțin o poveste scrisă dinainte, astfel că nu trebuie să faceți altceva decât să inserați numele copilului și să alegeți una dintre variantele care corespunde descrierii lui fizice în povestea aleasă. În plus, dacă doriți, puteți adăuga o fotografie a copilului și o dedicație. Din momentul în care ați ales povestea, vă ia aproximativ 3 minute să personalizați cartea.

3. Pot să comand cartea drept cadou?

Da. Dacă știți cum arată și cum se numește copilul, va fi foarte ușor să creați un cadou unic. Atunci când veți scrie adresa, aveți în vedere că produsul se plătește la livrare.

4. Pot să comand mai multe cărți deodată?

Da, site-ul nostru va reține produsul pe care l-ați creat în coș. Puteți să vă întoarceți la pagina principală și să creați și alte cărți, iar la sfârșit să le comandați pe toate împreună.

5. Cum pot să plătesc?

Plata se face cu ocazia preluării coletului, angajatului firmei de curierat.

6. Când îmi va fi livrată cartea pe care am comandat-o?

După ce comandați cartea pe site, veți primi o notificare pe mail că am preluat comanda voastră. După ce executăm comanda și o predăm firmei de curierat, veți primi un mail în care va scrie că pachetul a fost trimis. Termenul de livrare este între 5 și 7 zile de la data comandării, iar pachetele noastre sunt livrate de firma....

7. Cât costă livrarea?

Livrarea costă 14.99 lei, pentru două sau mai multe cărți comandate livrarea e gratuită.

8. De ce nu am primit pachetul?

În cazul în care au trecut mai mult de 7 zile din momentul în care ați comandat produsul și nu l-ați primit încă, vă rugăm să ne scrieți pe adresa de mail [email protected] sau pe rețelele de socializare.

9. Voi primi bon fiscal?

Da, în mailul în care vi se va spune că pachetul e trimis, va fi atașat și bonul fiscal.

10. Cum pot să fac reclamație?

În cazul în care nu sunteți mulțumit de produs, nu v-a fost livrat s-au l-ați primit deteriorat, vă rugăm să ne scrieți pe adresa de mail [email protected] sau pe rețelele de socializare, iar noi ne vom strădui să vă răspundem în cel mai scurt timp.